Les sessions de
psicomotricitat a la classe dels Ressonadors comencen amb la rutina de
llevar-se les sabates i posar-se els mitjons de psico. Després, els alumnes van
cap a la sala de psico fent un tren; s’asseuen a terra; recordem les normes;
escalfem el cos, i... 1, 2 i 3...a tirar la torre!.
Després de mitja hora de
joc psicomotriu a la sala, els alumnes col·laboren amb la recollida del
material. A continuació, fem uns minuts de relaxació amb música als matalassos.
Finalment, fem la representació de la psicomotricitat.
En aquestes primeres
sessions ens varen plantejar uns objectius, com són: respectar els temps, per
exemple, a l’hora de tirar la torre; aprendre a jugar de forma tranquil·la; respectar
les normes; col·laborar en la recollida del material, etc.
Aquest és un grup amb
molta necessitat de moviment, que es mostra actiu durant les sessions de
psicomotricitat. Per això, el material es disposa de forma que fomenti aquest
tipus de joc. Per altra banda, hem observat que es produeixen molts moments de
joc simbòlic. Per la qual cosa, també s’ofereix material que incita a aquest
tipus de joc, com poden ser les teles.
No hay comentarios:
Publicar un comentario