13 ene 2012

LA PSICO AL PRIMER TRIMESTRE A LA CLASSE DELS LLAUTS

Psico-motricitat: el cap pensa i el cos actua Jordi Roca i Font (2004)

Objectius: Desenvolupament de les competències motrius, cognitives i socio-afectives.

Conseqüències: desenvolupament de la identitat i autonomia personal.

Les sessions motrius es basen en el moviment corporal a través de jocs col·lectius. Es treballa el control en el moviment, la coordinació global i segmentària, l'equilibri, l'orientació en l'espai i en el temps, la lateralitat...

Prèviament, fem una rotllana amb tot el grup per explicar la proposta i organitzar-nos. Durant la sessió observem com participa cada nen/a en els diferents jocs i com es relacionen entre ells. El temps que destinem a psicomotricitat resulta molt lúdic, amb activitats que potencien la cooperació i fomenten la consciència de grup. Per acabar, tornem a la rotllana i reflexionem sobre els esdeveniments que han tingut lloc al llarg de la sessió, fem memòria d’allò que hem fet o hem vist i reflexionem de forma conjunta.


No hay comentarios:

Publicar un comentario